19 marca 2010

Pierwsza przygoda Dzwoneczka ze scrapbookingiem...

... i mam nadzieję, że nie ostatnia:)

Ale zacznę od początku:) Nie wiem czy wiecie (ja aż do około miesiąca temu nie wiedziałam), że w Krakowie i wielu innych miastach Polski dwa razy do roku odbywa się

Festiwal dla Kobiet PROGRESSteron

Podczas festiwalu odbywa się ogromna wręcz liczba warsztatów skierowanych do kobiet i naprawdę jest w czym wybierać, gdyż warsztaty są o najprzeróżniejszej tematyce: od psychoedukacji, poprzez rozwój osobisty, zdrowie, samoobronę, a na wszelkiego rodzaju tańcach, muzykach i plastykach skończywszy.
Ja wybrałam Tribal – współczesny Taniec Orientalny, Taniec bollywoodzki. Magia ruchu, magia wdzięku, Twój żywioł tańca, Taniec nubijski - podróż do magicznej Afryki. Narodziny gracji i ... tak jest: Scrapbooking – kreatywnie w Świecie Papieru :D hehe, od razu widać co lubię: taniec i rękodzieło;) ale muszę przyznać, że rękodzieło podobało mi się najbardziej z tych wszystkich warsztatów i na jesieni wybiorę się już tylko na warsztaty rozwijające mnie pod tym względem:) (nooo w sumie to w wakacje mam zamiar wziąć się do próbowania i nauczenia się nowych rzeczy, co z tego wyjdzie to się okaże, ale postaram się dzielić z Wami moimi doświadczeniami na bieżąco:))

A oto co powstało z dzielnej pracy rąk moich:



Mój pierwszy własnoręcznie wykonany notes:) Jest on formatu A5 i ogólnie rzecz biorąc jestem w nim zakochana:) Sprezentuję go Mamusi, a ot tak, coby miała niespodziankę:)

A oto kilka szczegółów:



Jeśli byłybyście zainteresowane, to więcej informacji można znaleźć na www.dojrzewalnia.pl :)


PS WAZNE!!! Proszę Was bardzo, komentujecie! Chciałabym wiedzieć czy podobają Wam się moje prace, co o nich sądzicie, co powinnam może zmienić. Wszelkie uwagi i komentarze bardzo mile widziane:)



2 komentarze:

ss music love pisze...

Suuuuuuper bloguś. Bardzo mi się tu podoba. Jednym słowem coooooool.
I jestem pełna podziwu dla Ciebie bo na prawdę robisz coś z niczego i za to szacun dziewczyno ;)


P.S. Jeżeli masz czas to zajrzyj na mojego bloga: ss music love
Mam nadzieję, że Ci się spodoba i jak byś mogła to zostaw koma bo mi na tym bardzo mocno zależy ;)
Pozdrwiam :*

Tinkering Tinkerbell pisze...

dziekuje Ci bardzo:)