15 marca 2010

Witam z powrotem:)

Wow, strasznie dawno mnie tu nie było. Nie mam nic na swoje usprawiedliwienie. Chyba tylko lenistwo, ale to dość kiepskie usprawiedliwienie jest:/ Może usprawiedliwi mnie to, że nie stało się nic godnego publikowania. Kilkumiesięczny brak weny. Aż wstyd się przyznać, ale nawet brak chęci by coś stworzyć! Ale mam nadzieję, że teraz się to zmieni:) choć, prawdę powiedziawszy, powinnam zajmować się innymi rzeczami, np. pisaniem pracy licencjackiej i uczeniem się paskudnego rosyjskiego (może nawet nie takiego paskudnego, ale jak człowieka siłą zmuszają by coś robił, to człowiek nie jest specjalnie pozytywnie do tego nastawiony;/) No, ale już koniec marudzenia i narzekania:) Wiosna się zbliża wielkimi krokami i biorę się wreszcie za siebie:) Zaczęłam oczywiście od wielkich zakupów na allegro (ach to słodkie uzależnienie;) I pochwalę się Wam takimi o to zdobyczami:





A tu jeszcze więcej skarbów :D
Tak wiec teraz nie mam innego wyjścia - muszę brać się do roboty!:D (nie żeby mi to wielki kłopot sprawiło;)

Aaa, i pochwalę się jeszcze moim nowym wieszaczkiem na kolczyki (nareszcie będą miały swoje miejsce, a nie pałętały się gdzie popadnie;)



Przepraszam za średnią jakość zdjęć - ciemno już było, a chciałam szybko je dodać:)

ps W ramach powrotu postanowiłam zmienić szablon bloga. Tamten po prostu już mi sie znudził. Pewnie ten też  mi się znudzi za jakiś czas, ale to nic nie szkodzi - już mam przygotowanych kilka następnych:)



Brak komentarzy: