19 sierpnia 2009

Festiwal Scrapbookingu

To jest takie niesprawiedliwe!!! Zawsze, gdy dzieje się coś ciekawego, mnie nie ma w domu:(
Pewnie zastanawiacie się o co mi chodzi. Otóż dnia 26 września odbędzie się Festiwal Scrapbookingu. A gdzie? No właśnie! W Krakowie!  Nie trzeba nic robić, wystarczy maila wysłać i się pojawić. A ja będę wtedy w Londynie. W sumie też fajnie. Ale aż mi się łezka w oku zakręciła (taka niepowetowana strata), bo właśnie jestem na etapie szukania warsztatów scrapbookingowych (w Krakowie, oczywiście).
Echhh, no nic co się odwlecze to nie uciecze, mam nadzieję;)

Miłej zabawy życzę wszystkim :)

A tu jest link na stronę warsztatów.


P.S.
I znowu candy:) tym razem u Helen :) powodzenia wszystkim:)

That is sooooo unfair!! Everytime something interesting is going I'm not home:(. This time it's the Scrapbook Festival which will take place on the 26th of September in Cracow. All you have to do is send an email :) Have fun! 
Here is the link to the workshop. 

Oh, btw there's another candy organised by Helen


 

Brak komentarzy: